اترک

شرکت هواپیمایی اترک

یکی از شرکت های هواپیمایی داخلی جدید در ایران است که در حال حاضر، پروازهایی به مقاصد داخلی دارد و قطب آن در فرودگاه جنوب قرار گرفته است. برای خرید بلیط شرکت هواپیمایی اترک و اطلاع از قیمت بلیط هواپیمایی اترک می توانید به وبسایت بلیط اینجا مراجعه کنید.

تاریخچه ایرلاین اترک

این شرکت در سال ۱۳۹۱ با اخذ کلیه مجوزهای داخلی و بین المللی، رسما فعالیت خود را با انجام ۳ پرواز به سه مقصد متفاوت آغاز کرد. مالکیت این شرکت در اختیار بخش خصوصی قرار دارد. شهرهای کانونی این شرکت شامل دو فرودگاه مهرآباد و بجنورد قطب های اصلی و فرودگاه های مشهد و کیش می باشد. دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی اترک در شهرک اکباتان واقع در تهران قرار دارد.

شرکت هواپیمایی اترک ازهمان ابتدا به دنبال جذب کادر پروازی و فنی متخصص و باتجربه بوده زیرا ایمنی پروازها اولویت اصلی این شرکت  بوده است؛ این شرکت همواره سعی در جذب بهترین و خبره ترین نیروی فعال در صنعت هوانوردی کشور دارد و امیدوار است درآینده ای نه چندان دور مردم ایران بتوانند با شرک هواپیمایی اترک، پروازهای ایمن، همراه خدماتی باکیفیت و شایسته نام ایران به تمام مقاصد پروازی بین المللی داشته باشد.

اترک

ناوگان هوایی

ناوگان هوایی این شرکت، شامل چهار فروند هواپیمای ایرباس A320 است. این هواپیما دارای یک راهروی مسافری است و به صورت بدنه ای باریک طراحی شده است. طراحی آن از تکنیک Fly By Wire می باشد و به این معنا است که کنترل کننده های آن به صورت کاملا الکتریکی و کامپیوتری بوده و استفاده از کابل های کنترل کننده مکانیکی درآن به حداقل رسیده است.

پروازهای هواپیمایی اترک از یک کلاس معمولی (اکونومی) و یک کلاس تجاری (بیزینس) تشکیل شده است که در هر دو امکانات مختلفی مانند تلویزیون های ۴۲ اینچ در کابین هواپیما نصب گردیده تا مسافران به صورت زنده، نشست و برخاست هواپیما را مشاهده کنند؛ همچنین برنامه های متنوعی مانند وقایع ورزشی، کلیپ های طنز و برنامه های آموزشی مورد استفاده آن ها قرار خواهد گرفت با این تفاوت که در بخش صندلی های بیزینس کلاس، فاصله زیاد بین صندلی ها و فضای جلوی صندلی، راحتی بیشتری را برای مسافران فراهم می کند و علاوه بر آن مسافران این بخش امکانات و پذیرایی ویژه ای دریافت می کنند؛ به همین دلیل قیمت خرید بلیط هواپیمای بیزینس کلاس، نسبت به کلاس اکونومی گران تر است.

اترک

مقصدهای پروازی شرکت هواپیمایی اترک

آبادان (فرودگاه بین المللی آبادان)، بندرعباس (فرودگاه بین المللی بندرعباس)، اهواز (فرودگاه بین المللی اهواز)، کرمانشاه (فرودگاه کرمانشاه)، بجنورد (فرودگاه بجنورد)، بوشهر(فرودگاه بوشهر)، اصفهان (فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان)، کیش (فرودگاه بین المللی کیش)، مشهد (فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد)، تهران (فرودگاه بین المللی مهرآباد)، شیراز (فرودگاه بین المللی شیراز)

قوانین

در پروازهای داخلی هواپیمایی اترک وزن بار مجاز رایگان برای مسافران ۲۰ کیلوگرم است.

  • وسایل مجاز و قابل حمل همراه مسافر در کابین هواپیما عبارتند از: کالسکه، چتر، کتاب، روزنامه و نشری ها، دوربین، عصا، غذای کودک، پتوی کوچک، مجله، لبتاپ، بارانی و پالتو.
  • وسایل غیر مجاز و غیر قابل حمل به صورت همراه عبارتند از: فشفشه و ترقه، سلاح، باطری های اتومبیل، جیوه، مواد اسیدی، مواد قابل اشتعال، انواع رنگ ها، انواع گازها و مواد رادیواکتیو.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها